woensdag 28 januari 2015

Zere pootjes en andere ongemakken...teckel wellness

Het lijkt allemaal zo mooi, mee op wintersport, lekker in de sneeuw spelen....maar als teckel heb je het ook vrij zwaar. 
Zeker wanneer er helemaal geen rekening gehouden wordt met jouw wensen.

Ik wil niet lekker in een conditorei een bakkie koffie/ chocomel of wat dan ook drinken....ik wil spelen in de sneeuw!
Gaat dit nog lang duren????

En is het nu zo moeilijk om een vakantiehuisje met open haard te boeken? Zodat ik na het ravotten in de sneeuw heerlijk mijn poezelige teckelbillen kan opwarmen?
Blijkbaar wel, want in ons huisje was geen open haard!

Nou, ik ben niet voor een gat te vangen en zocht zelf de warmte wel op....
Je moet toch iets; fake open haard
Het enige waarmee ik wel een beetje medelijden kon verwachten waren mijn pootjes.
Wie strooit er nu pekel precies daar waar ik moet lopen? En als er dan geen pekel ligt dan gaan ze steentjes strooien!
Denken ze nu echt dat deze teckelpootjes dat leuk vinden? Ik ben geen Emiel Ratelband die voor de gein over glas gaat lopen! Bleh!

Gelukkig werd ik goed verzorgd. Na het lopen door de pekel werden mijn pootjes gewassen met de dure douchegel van oma om daarna een voor een afgedroogd te worden.
Als klap op de vuurpijl werden ze daarna ook nog even ingesmeerd.
En om het geheel goed in te laten trekken (of de vloer niet vet te maken), kreeg ik sokken....
Teckel wellness




4 opmerkingen: