maandag 11 februari 2013

Alleen......

Sinds 8 augustus 2011, de dag dat hij arriveerde, zijn mijn ventje en ik onafscheidelijk.
Wanneer ik ga brokjes ga verdienen en Jelle niet meekan, heeft hij de belangrijke taak om op het huis te passen.
Ga ik een hele dag weg, dan mag hij naar Oma en Ad of zijn tante. Goed geregeld dus!
Ook is het inmiddels heel normaal dat hij mee gaat op vakantie. We zijn nog nooit een nachtje zonder elkaar geweest.

Maarja...toen besloot het bedrijf waar ik brokjes ga verdienen dat ik die brokjes een keer heel ver weg moest gaan verdienen. Zo ver weg dat ik er met het vliegtuig naar toe moest en er ook moest blijven slapen. Zo ver weg dat er geen kleine teckeltjes mee konden!

Gelukkig is Jelle ook heel erg thuis bij Oma en Ad, dus de keuze voor een logeeradres was snel gemaakt. Nauwelijks bijgekomen van de vakantie werden de mand, riempjes en speeltjes dus alweer ingepakt.
Dinsdagmorgen begon de logeerpartij. Omdat meneer wel vaker daar vertoefd, niets vreemds. Nou ja, hier hoeft hij helemaal niet op het huisje te passen omdat Oma heel de dag thuis is en er wordt ook nog een extra wandeling ingepland. 
Gelukkig verliepen de nachten ook rustig en dook hij heerlijk onder zijn fleecedeken in zijn mandje.
In zijn eigen mandje
Terwijl Jelle donderdag heerlijk van het zonnetje en de aandacht genoot, wilde ik wel weer heel graag naar huis, naar mijn mannetje.
Net na middernacht liep ik het tuinpad van mijn ouders op.........
Binnen hoorde een kleine teckel dat er iemand aankwam, bezoek is alijd leuk.
Wat volgde was een hereniging waar de Surpriseshow en All You Need Is Love jaloers op zouden zijn!
Springen, likken, nog meer springen, nog harder likken, knuffelen, nog meer knuffelen......
We zijn weer saampjes!

Jelle heeft een super logeerpartij gehad en dat geeft nog meer vertrouwen voor een eventuele volgende keer. Hij is nu alleen moe, heel moe.
Gelukkig is vandaag het ritme van het gewone leven weer terug.
Jelle past nu op het huisje....waarschijnlijk onder zijn fleecedeken in zijn mandje :-)




1 opmerking:

  1. Tja, een logeerpartijtje is wel leuk, maar ... niets gaat boven je eigen huisje en vooral je eigen baasje. En andersom.... want wij missen onze kleine doerakjes vaak nog erger dan zij ons! Fijn dat het normale ritme er weer in zit.
    Sam gaat ook wel eens logeren bij Opa Fred, het eerste uurtje ligt hij dan op de voordeurmat. Daarna gaat alles toppie, want mijn pa en hij zijn de beste matties. Maar als wij hem weer komen halen. Tja, dan kan Robbert ten Brink inderdaad wel inpakken :)

    BeantwoordenVerwijderen