woensdag 13 maart 2013

Je hebt honden en je hebt teckels





Van een geweldige andere blog, Wally the wiener dog.

Teckels hebben unieke karaktereigenschappen, Deze dingen leren we op de teckel universiteit. Ik zal er een aantal opnoemen. Als je al deze kwaliteiten bezit ben je wellicht ook een teckel.Of op zijn minst een voorname teckel.

Speelsheid - Dat ben ik! Wat is er leuk aan het leven wanneer er niet gespeeld wordt? Je wilt misschien niet iedere keer met me spelen wanneer ik dat wil, maar ik wil altijd spelen wanneer jij dat wilt. Zelfs wanneer ik slaap. Maak me maar wakker!

Slim - Dat ben ik ook! I kan er voor zorgen dat jij je chips met me deelt wanneer ik wil.

Toegewijd - Wanneer je een teckel hebt, heb je een vriend voor het leven. Ga alleen nooit op vakantie. Ik word gek wanneer ik je bagage zie!

Levendig - Dat ben ik zeker! Perpetuum mobile! Ik ben een energie bundel. Dassen maken geen kans! Ik hou er van om in rondjes te rennen.

Lef - Ik ben nergens bang voor! Niet van de postbode, de huis aan huis verkoper, de loodgieter, overvliegende vogels, de kat of van de dierenarts! Nou ja, misschien ben ik toch een beetje bang van de dierenarts.

Koppig - Alleen wanneer ik weet dat ik gelijk hen, dat is altijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten