maandag 27 mei 2013

Een teckel en zijn hobby

Ongeveer een half jaar geleden is Jelle geslaagd voor zijn behendigheidsexamen. Sinds die tijd trainen we in de mini groep. De groep die springt tot 25 cm.
Jelle vindt het geweldig!

Toen de teckelclub met het idee van een behendig bewegen en spelmiddag kwam, waren wij dan ook erg enthousiast.
Een paar weken geleden hebben we een oefenmiddag gehouden met verschillende tunnels en een echte wip.
Zondag 19 mei was voor het 'eggie'.
Er kwam een twintigtal teckels met hun baasjes naar Hoeven.
Het werd een drukke maar bovenal gezellige middag.De komende tijd gaan er nog meer van dit soort middagen georganiseerd worden. Ik denk dat wij zeker weer van de partij zijn.

Met dank aan Jolanda voor het maken van de foto's.

Paaltjes


Uit de tunnel
Donderdag hadden we een heuse competitie van ons behendigheidsclubje.
En wat deed Jelle het goed!
Helemaal gefocusd op mij, oren in zijn nek en kei hard rennnen...en ik er achter aan!
Wat ben ik trots op mijn kereltje.
 


Op de wip

1 opmerking:

  1. Nou, je mag met recht trots zijn op Jelle, wat loopt hij daar parmantig over de wip. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen