vrijdag 7 juni 2013

Jelle 2 jaar!

Vandaag is de grote dag, vandaag wordt mijn kleine ventje 2 jaar.
Wat is de tijd snel gegaan. Als ik zo even door de blog heen lees, zie ik dat we samen al superveel beleefd hebbben....maar twee jaar alweer!
Zou Jelle dan eindelijk volwassen worden?

De afgelopen tijd is zijn gedrag wel wat (positief) veranderd.
Sinds drie weken snapt hij dat het bij de behendigheid de bedoeling is om met mij mee te lopen. Sterker nog hij loopt nu bijna heel het parcours los!
Een hele vooruitgang voor een teckel die al afgeleid was door een langsvliegend insectje.
Hij wordt ook wat rustiger, kan heerlijk languit over zijn mand liggen of lekker opgerold op een kleedje.
Gelukkig niet te rustig. Meneer kiest nog graag lange wandelingen uit, voetbalt als een echte prof en houdt van een potje stoeien.
Ook de teckelstreken zitten er nog ruimschoots in.
Wanneer ik even de (volgens Jelle) verkeerde kant op loop tijdens onze wandelingen gaat de handrem erop en hangt meneer in zijn halsband. Heeft hij geen zin om een bepaalde kant op de gaan dan zit er ineens 6 kilo beton aan mijn lijn :-)

Maar vandaag is het feest. Meneer heeft vanochtend zelf zijn wandelroute mogen bepalen en straks ga ik een leuk cadeau voor hem ophalen.
Ik hoop dat er nog heel veel verjaardagen mogen volgen.........

1 opmerking:

  1. Oh, Jelle, jongen sorry dat ik je verjaardag ben vergeten. Heb al een tijdje te druk gehad om het blog te lezen. Alsnog van harte knul. Twee jaar alweer. Maar uhhhh, die teckelstreken horen er gewoon bij hoor. Twee, vijf, of tien, je bent en blijft een teckel (en daar horen streken bij!)

    BeantwoordenVerwijderen