woensdag 29 februari 2012

Mijn knapperd!

Gisteren was weer een spannende dag.
Jelles vacht was nu toch echt wel toe aan een goede plukbeurt.

Het was natuurlijk best even piepen toen ik hem bij de plukster achter liet.
Maar toen ik na tweeenhalf uur een prachtig gestylde teckel ging ophalen was de begroeting heerlijk! Alsof ik hem weken had achtergelaten.
Mijn mannetje ziet er super uit, zo goed als nieuw!


Jelle met zijn korte coupe
 De rest van de dag week hij echter geen moment van mijn zijde. Als hij maar dacht dat ik uit zijn vizier was, stond ie achter me.
En dan hadden we 's avonds ook nog de eerste les van de gehoorzame huishond 2.
Of het nu kwam omdat hij zich wilde bewijzen of omdat hij zo moe was, hij deed het prima!
Na de les konden we de CD rom ophalen met de foto's die enkele weken geleden genomen zijn.
En terwijl we stonden te wachten, viel meneer op mijn arm al in slaap!

De foto's zijn super geworden!
De onschulidige blik


De stoere blik
Vanmorgen was meneer nog zo moe dat hij niet eens zijn bench uit kon komen.
Hij bleef maar snoozen tot het echt tijd was voor de ochtendwandeling.

Nog even snoozen......

1 opmerking: