maandag 6 februari 2012

Nederlandse sneeuw is ook leuk!

Eerst slepen ze je mee naar Oostenrijk om daar in de sneeuw te spelen. Dan ben je goed en wel opgedroogd en dan begint het hier te sneeuwen!
Na een week van bittere kou vielen afgelopen vrijdag de eerste echte sneeuwvlokjes in onze achtertuin.
Even voor vieren besloot ik de week af te sluiten en het weekend te beginnen.
Snel naar huis, camera uit de kast, Jelle zijn jas aan....en die stond me bij de voordeur aan te kijken van: 'Kom nou!!!'
Moest ie van mij door de achterdeur! Gelukkig kan een teckel niet mopperen, maar ik zag dat koppie denken: 'Wat nou weer?" Dat was totdat hij de witte achteruin in het vizier kreeg.
Dit was leuk!
Het gevolg was een springende, gravende en onder de sneeuwkijkende teckel...en veel mooie plaatjes.
Een rood jasje?

Sneeuwkoppie

Ik vlieg......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten