maandag 6 februari 2012

Jelle op wintersport

We gaan op wintersport en Jelle mag mee!
Knuffels, jasjes, riempjes, snoepjes...alles wordt ingepakt. En die kleine heeft heel goed door dat hier iets geks aan de hand is. De konijnen en cavia's vinden hun weg richting de oppas en ineens is het wel erg stil in huis.


Rond middernacht rijden we weg. Jelle heeft zich inmiddels geinstalleerd in zijn bench en slaapt.
We wisselen ongeveer iedere twee uur van stuur en dat zijn de momenten waarop hij laat horen dat hij er nog is en eruit wil!
Vroeg in de morgen arriveren we in het besneeuwde Oostenrijk. Het is er niet alleen wonderlijk wit maar ook vreselijk koud. De temperaturen raken met gemak de -10 C.  Snel naar binnen!


Plakkerig wit spul zeg!
Ons appartement bestaat naast de woon- en slaapkamers over een lange gang waar Jelle lekker kan rennen. Daarnaast is er een groot terras/ balkon dat hem ook wel bevalt.


Later die dag worden er boodschappen gedaan. Ik trek Jelle zijn jas aan en we wandelen het dorp in richting de supermarkt. Lopen gaat wel, maar zodra we stilstaan is het toch wel erg koud voor mijn mannetje. Hij rilt als een rietje :-) Al gauw zit hij op mijn arm en kruipt lekker dicht tegen me aan.


's Avonds gaat mijn mannetje mee naar ons favouriete restaurant. We leggen een fleecekleedje en een speeltje op de bank, maar meneer is al snel in dromenland.


Niet storen!
We zijn allemaal moe en het is dan ook al vrij snel stil en donker in ons appartement.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten